Музикалната индустрия през миналата година надмина 4 млрд. стриймвания, съобщи АП. В глобален план това е 34-процентов растеж. Три музикални стила отбелязват най-голям подем през 2023 г. – кънтри (с растеж от 23,7 процента), латиномузика (с растеж от 24,1 процента) и световна музика (world), която включва джей поп, кей поп и афробийт, с 26,2 процента ръст. Според данните много американци слушат неанглоезична музика. В края на 2023 г. споделяния на испаноезичните изпълнители от топ 10 000 на стриймваните песни са нараснали с 3,8 процента, докато англоезичните са паднали с 3,8 процента. Регионалната мексиканска музика отбелязва стабилен растеж. Мариачи, банда, коридос, нортено, сиерено и други жанрове в мексиканската музика отбелязват 60 процента ръст в САЩ.

Четирима мексикански изпълнители имат над 1 млрд. аудиостриймвания в САЩ – Песо Плума, Еслабон Армадо, Джуниър Екс и „Фуерса Регида“. Песента Ella Baila Sola на Армадо и Песо Плума има над 1 млрд. стриймвания в Спотифай за по-малко от година и е първият регионален мексикански топ 10 хит в класацията на „Билборд“ Хот 100, обхващаща песни от всички жанрове. Ella Baila Sola достигна номер 4. Парчето на Бед Бъни и „Групо Фронтера“ достигна до номер 5. Всяко 78-о стриймване на музика в САЩ е било на песен на Тейлър Суифт, която стана човек на годината на списание „Тайм“. Суифт има пет албума в топ 10 на САЩ за 2023 г. Независимо от успеха на Тейлър Суифт и популярността на кънтри музиката, както и на неанглоезичните изпълнители, хип-хопът продължава да води в предпочитанията. 25,5 процента от всички стриймвания в САЩ са на музика от този стил.